Biura na krótko
O SERWISIE
Serwis został stworzony jako odpowiedź na potrzeby Klientów. Wiele firm poszukuje biura o małym metrażu, które można wynająć na elastycznych warunkach, bez potrzeby zawierania umowy na kilka lat.
Duża część budynków biurowych w Warszawie oferuje jednak powierzchnie zbyt duże i oczekuje podpisania umowy na co najmniej 3 lata bez możliwości jej wcześniejszego wypowiedzenia.
Dlatego w serwisie prezentowane są biura, które:
- Maja możliwość podpisania umowy na czas nieokreślony lub czas określony do 36 miesięcy
- Oferują małe metraże oraz wynajem pokoi
ZASADY WSPÓŁPRACY
Biura na krótko to nic innego jak prosta w obsłudze i intuicyjna wyszukiwarka ofert najmu powierzchni biurowych. Ale tylko takich, które można wynająć na krótki okres, bez długoterminowych zobowiązań.
Po wpisaniu do wyszukiwarki parametrów powierzchni (metraż, lokalizacja), na stronie pokazują się wszystkie oferty, które spełniają Państwa wymagania.
Najbardziej interesujące oferty można wrzucić do koszyka z ulubionymi ofertami, które następnie możecie Państwo wysłać na maila lub wydrukować.
Cała usługa jest bezpłatna. Klienci nie płacą prowizji. Dotyczy to wszystkich ofert prezentowanych na portalu.
RODZAJE OFERT
W ramach serwisu macie Państwo dostęp do ofert najmu biur:
– biura do wynajmu na czas nieokreślony
– biura do wynajmu na krótkie umowy
– biura serwisowane
– biura coworkingowe
Biura do wynajmu na krótkie umowy lub czas nieokreślony:
Wielu klientów poszukuje biur o relatywnie małym metrażu lub po prostu takich, które można wynająć na krótko, bez potrzeby wiązania się umową na kilka lat.
Dotyczy to powierzchni do wynajęcia na wyłączność, jako biuro własne, ale bez potrzeby pokrywania kosztów biura serwisowanego, które z racji na wyposażenie i dodatkowe usługi jest kosztowne, a wynajęcie większej powierzchni trudne.
Oferty publikowane na portalu zawierają tylko te ogłoszenia, gdzie została potwierdzona możliwość wynajmu biura na czas nieokreślony lub na czas określony krótszy niż 36 miesięcy.
Dotyczy to zarówno ofert najmu, jak i ofert podnajmu powierzchni.
W ten sposób macie Państwo możliwość wyszukania na jednej stronie www propozycji, które spełniają te zawężone parametry bez potrzeby weryfikowania, czy oferta daje możliwość wynajmu na krótko.
Oferty są zróżnicowane – zarówno pod względem lokalizacji powierzchni, jak i standardu i czynszu. Każdy Klient znajdzie tu coś dla siebie.
Ogłoszenia zamieszczone na stronie prezentują powierzchnie zarówno w budynkach o najwyższym standardzie w ścisłym centrum, jak i biura budżetowe zlokalizowane na obrzeżach.
Oferty najmów na krótki okres i mających modułów cieszą się bardzo dużą popularnością i szybko znikają z rynku!
Biura serwisowane:
To oferta skierowana do klientów, którzy szukają biura w pełni wyposażonego w infrastrukturę (ksero, drukarka, aneks kuchenny, telefony, Internet) i gotowego do rozpoczęcia pracy. Dodatkowo biura serwisowane oferują obsługę recepcyjną, zarządzanie korespondencją, połączenia telefoniczne i możliwość wynajmu sal konferencyjnych według doraźnej potrzeby.
Biura można wynająć na minimum jeden miesiąc. Rozwiązanie to jest często stosowane przez firmy rozpoczynające działalność jako biuro tymczasowe, zanim zabezpieczona zostanie docelowa powierzchnia biurowa dla firmy. Biura serwisowane dają możliwość swobodnego dobierania lub zmniejszania powierzchni według potrzeb firmy.
Biura coworkingowe:
Biura coworkingowe to elastyczna możliwość korzystania z kompleksowo przygotowanej powierzchni biurowej na godziny lub na zasadzie abonamentu.
Coworking (czyli współdzielenie przestrzeni do pracy) to indywidualne biurko w obrębie wyposażonej w niezbędną infrastrukturę powierzchni open space lub pokojach wielosobowych, gdzie firmy lub osoby prowadzące działalność gospodarczą pracują na jednej przestrzeni korzystając z udogodnień w postaci profesjonalnych urządzeń biurowych, aneksu kuchennego, internetu, linii telefonicznych.
Biura coworkingowe zapewniają również wyposażoną w multimedia przestrzeń szkoleniową przeznaczoną na spotkania. To świetna i atrakcyjna kosztowo alternatywa dla wynajmu własnego biura na wyłączność.
CO WARTO WIEDZIEĆ
Jakie są najważniejsze pytania, które należy zadać przed rozpoczęciem poszukiwań odpowiedniej powierzchni dla siedziby firmy?. Warto odpowiedzieć sobie na czym zależy nam najbardziej. Co jest dla nas najważniejsze, a z czego możemy zrezygnować.
Lokalizacja
Jest to jeden z ważniejszych czynników. Chodzi o sprawne funkcjonowanie biura, dogodny dojazd dla pracowników oraz wygodę klientów. Łatwy dojazd, różnymi środkami transportu oraz możliwość zaparkowania samochodu w pobliżu to istotne aspekty, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze lokalizacji biura. Jeśli wiemy, że jakaś lokalizacja jest atrakcyjna dla wielu klientów firmy i pozwoli na sprawniejszą organizację spotkań, może warto to wziąć pod uwagę? Jeśli firma świadcz usługi np. dla sektora IT, zasadnym jest rozpoznanie gdzie zlokalizowana jest większość siedzib firm o tym profilu działalności. Lokalizacja biura w bliskiej odległości pozwoli zaoszczędzić czas dojazdów do klienta.
Budżet
Oferta na rynku biurowym jest bardzo bogata. Można wybierać pośród wielu ekskluzywnych budynków w doskonałych lokalizacjach. Ma to jednak przełożenie na koszty najmu, takie jak czynsz, opłaty eksploatacyjne, opłaty za części wspólne, koszty miejsc parkingowych. Warto określić wstępny budżet jaki firma może przeznaczyć na wynajem biura.
Warunki najmu
Umowa najmu wymusza dbałość o szczegóły, które będą miały wpływ na komfort pracy w danym budynku. Należy dokładnie określić stawki kosztów najmu i opłat eksploatacyjnych. Pozwoli to uniknąć niespodzianek w postaci np. nieuzasadnionych podwyżek czynszu czy zawyżonych opłat eksploatacyjnych. Warto również sprawdzić warunki techniczne powierzchni i uzgodnić optymalny standard wykończenia.
Standard powierzchni
Należy pamiętać o wszystkich elementach wykończenia i wyposażenia biura, które trzeba ustalić z wynajmującym jako standard. Na etapie negocjacji niezwykle istotne jest odpowiednie wyszczegółowienie zakresu robót oraz następnie skosztorysowanie ich, aby doprecyzować w jakim zakresie koszty te poniesie najemca i wynajmujący.
Czy powierzchnia ma potencjał dla rozwoju firmy?
Wynajmując nawet niewielką powierzchnię, warto pomyśleć o ewentualnej możliwości powiększenia biura. W trakcie rozwoju firmy pojawiają się nowe potrzeby takie jak chociażby powierzchnie szkoleniowe, sale konferencyjne czy po prostu większa ilość biurek z racji na nowe etaty. Warto przeanalizować te elementy na etapie selekcji powierzchni biurowej i zweryfikować możliwości, jakie oferuje wybrany budynek.
Wizerunek firmy
Jak chcemy aby nas postrzegali klienci? Czy siedziba na najwyższym piętrze ekskluzywnego wieżowca nie odstraszy potencjalnych klientów w obawie przed wysokimi cenami usług?
A może wręcz przeciwnie – biuro w budynku dawno nieremontowanym, o względnie niskim standardzie zostanie uznane przez naszych kontrahentów za znak, że firma nie prosperuje dobrze?
Biuro jest wizytówką naszego biznesu. Warto mieć to na uwadze wybierając oferty najmu.
<